twitter
    Find out what I'm doing, Follow Me :)

This Is My Follower

Monday, August 29, 2011

Salam AidilFitri.

Salam Lebaran buat pembaca,penkomen,penfollow segala pen blog ini.Terima kasih tidak terhingga.Mohon ampun maaf andai ada yang terasa dengan hasil tulisan aku,andai ada yang berduka jika nama kalian tidak aku catatkan disini.Dikesempatan ini,10 jari ku hulur bersama.Moga kita menjadi manusia yang lebih baik dan berguna.

Sempena lebaran yang akan datang ini,jemputlah datang rumah.Kalau ada yang sudi,boleh twit.Kot kot lah kalau ada yang terlalu depan rumah ke apa.Jangan risau,raya 1,2 memang aku tak wujud di rumah.Raya seterusnya,insyaALLAH ada.Raya tahun ini aku balik ke Parit Baru, Sabak Bernam.Malam raya baru bertolak.InsyaALLAH.:D

+Raya-raya juga,jangan lupa usha berat badan.keh keh keh.Jangan usha awek ja.
+Berhati-hati di jalan raya.:D

+Tak ada siapa ke yang nak menabur duit raya ni ? Lai lai :D

- Jiwa Gua (Aqil Zedco Sanchez) -.-

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Comment Here !




ShoutMix chat widget

AQIL Group © 2011